Termeni si conditii privind garantia produselor achizitionate:
Perioada de garantie specifica fiecarui produs se regaseste in informatiile afisate pe pagina sa.
În perioada de garanţie, defectele apărute ca urmare a unor vicii de proiectare, execuţie, asamblare, componente necorespunzătoare şi care nu sunt imputabile beneficiarului, vor fi remediate in mod gratuit.
Producătorul şi vânzătorul sunt exoneraţi de obligaţiile lor privind garanţia, dacă defectiunea s-a produs din cauza nerespectării instrucţiunilor de instalare şi utilizare sau ignorarea specificaţiilor tehnice; dacă defectiunea a survenit în urma intervenţiei persoanelor neautorizate; daca sigiliile şi elementele de identificare ale firmei noastre nu sunt intacte; dacă defectiunea a survenit în urma folosirii unor subansamble, componente sau consumabile neavizate de producător; daca produsul prezintă deteriorari mecanice; daca produsul a fost deteriorat în urma unor cataclisme, accidente, incendii, inundatii sau orice alt gen de evenimente provocate de fenomene ale naturii sau de fiinte.
Vanzatorul nu este raspunzator pentru eventualele incompatibilităţi între subansamblele comercializate de el şi produsele comercializate de alte firme sau de instalarea necorespunzătoare a lor.
Vânzătorul are obligaţia de a remedia/înlocui echipamentul constatat defect sau părţi ale acestuia. Remedierea oricărui defect se asigură la sediul unităţilor de service autorizate de către vânzător.
Vânzătorul repară sau înlocuieşte produsul, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care această solicitare este imposibilă sau disproporţionată.
Garanţia produselor este valabilă doar pe teritoriul Romaniei.
Garantia se anuleaza in urma revanzarii produsului catre terti.
Nu fac obiectul garanţiei reperele consumabile, cum ar fi: bile, recipiente continand gaze comprimate (greengas / CO2), articole destinate intretinerii replicilor, acumulatorii si încărcătoarele de acumulatori aflate in pachetul replicii, guma hop-up, încărcătorul/magazia/sectorul de bile, garniturile, valvele, supapele și O-ring-urile, indiferent de natura compozitiei lor, indiferent de pozitia si functia pe care o ocupa si indiferent dacă acestea fac parte din replică sau din magazia replicii.
Daca solicitarea garantiei nu este fondata sau defectiunea reclamata nu face obiectul garantiei, costurile ocazionate de transport (tur/retur) vor fi suportate de catre client. De asemenea, in acest gen de situatii, clientului i se poate solicita o taxa reprezentand contravaloarea constatarii/remedierii defectului reclamat, in functie de natura si gradul de dificultate a interventiei efectuate.
La solicitarea acordarii garantiei aveti urmatoarele obligatii:
– sa ne informati telefonic asupra situatiei aparute, deoarece pot exista cazuri in care apar probleme temporare, in urma unei folosiri defectuoase a produsului, din partea utilizatorului
– sa ne furnizati produsul in ambalajul original, impreuna cu certificatul de garantie in original, copie dupa factura si chitanta/bon, documentatia tehnica si accesoriile venite impreuna cu produsul
– sa ne furnizati, pentru solutionarea operativa a problemei, un document scris in care sa descrieti defectiunea produsului si imprejurarile in care aceasta a aparut
ATENŢIE !
La replicile cu foc semi-automat si foc automat, NU schimbaţi modul de tragere atunci când ţineţi degetul apăsat pe trăgaci !
In cazul replicilor cu propulsie electrica, utilizarea unui tip de acumulator cu alte caracteristici decat cele recomandate de producator poate duce la defectarea replicii si, implicit, la anularea garantiei.
In cazul replicilor cu propulsie electrica la care primiti cadou acumulator si incarcator de priza pentru acumulator, NU lasati acumulatorul la incarcat mai mult de 4-5 ore; incarcatorul nu opreste curentul in momentul in care bateria este incarcata si riscati distrugerea bateriei.
Bateria si incarcatorul de priza pe care le primiti odata cu replica, nu fac obiectul garantiei, fiind oferite cadou; eventualele defecţiuni aparute la acestea nu se vor remedia in baza garanţiei.
Garniturile/O-ring-urile si valvele/supapele nu fac obiectul garantiei; remedierea sau inlocuirea acestora se va efectua contra cost.
Demontarea si/sau modificarea/interventia efectuata asupra produselor, de catre persoane neautorizate de firma noastra, duce la anularea garantiei.
Nerespectarea specificatiilor tehnice si a modului optim de utilizare a produsului duce la anularea garantiei.
Nerespectarea oricaruia din termenii si conditiile prezentate pe aceasta pagina poate duce la anularea garantiei.
Prin efectuarea unei comenzi pe siteul www.airsoft-tactic.ro, clientul confirma luarea la cunostinta si acceptarea termenilor si conditiilor privind garantia produselor şi se obliga la utilizarea corespunzatoare a bunurilor achizitionate.
ATENTIE ! Folosirea de bile metalice pentru replicile de airsoft este strict interzisa si ilegala si implica, anularea garantei !
Conditii generale privind returnarea produselor achizitionate:
Produsele achiziţionate la distantă (livrare prin curier) se pot returna conform O.G. 130/2000 actualizata 2008. Acestea vor fi returnate în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la primirea acestora, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv.
Costurile returnarii produselor cad in seama clientului, acesta fiind obligat sa foloseasca acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Vanzătorul va înapoia contravaloarea produselor în maxim 30 de zile de la data receptionării acestora. Suma înapoiată clientului nu include cheltuielile ocazionate de transport (nici tur, nici retur), acestea fiind suportate, in totalitate, de client. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă urme de folosinta, zgârieturi, lovituri, ciobituri sau ale caror ambalaje au fost deteriorate.
Instrucţiuni de ambalare a produselor, in cazul returnarii:
– Includeţi in colet toate accesoriile originale ale produsului, manualul de utilizare, certificatul de garantie si factura;
– Nu lipiţi cu bandă adezivă (scoci) cutia originala a produselor;
– Nu scrieţi pe cutia produselor cu pix, cariocă, marker, etc.;
– Ambalaţi cutiile originale ale produselor în hârtie speciala pentru împachetat sau in folie de plastic, inainte de a le expedia.
Pe scurt, de retinut:
– produsele achizitionate pe care le ridicati personal din magazin nu se pot returna, chiar daca ati facut comanda/rezervarea online/telefonic;
– produsele pot fi returnate numai daca au fost achizitionate online/telefonic si receptionate in urma livrarii prin curier rapid;
– produsele se returneaza in ambalajul original, impreuna cu accesoriile primite, manualul de utilizare, certificatul de garantie si factura emisa de noi;
– produsele folosite sau avand ambalajele desigilate/deteriorate nu mai pot fi returnate;
– costul transportului pentru returnarea produselor este suportat, in totalitate, de client;
– din suma ce va fi inapoiata clientului se va scadea costul transportului initial, acesta intrand tot in sarcina clientului.